LÖRDAG

I lördags drog jag hem från Putte vid 12 och käkade och duschade. Sen drog vi upp till farmor och käka och lekte med kusinerna Nicole och Emil :) Senare drog jag, Sabine, Hannah, Fredrik, Ivan, Ministig och nån tjej (kommer inte ihåg namnet) upp till Charlie och hälsade på, han bodde jättemysigt!
Sen drog vi till Sarah & Patrik på fest och jag hade jättetrevligt! Träffade många människor som man nu för tiden tyvär inte ser allt för ofta. Och det verkar som att många har ändrat sin åsikt om mej och alla var jättesnälla, det var great! Sånt får mej riktigt glad :)
Sen på natten drog jag, Sabine, Hannah, Putte & Kilen och åkte runt i Puttes bil, drog till Säter och hängde där ett tag och sen drog vi hem. Denna natt sov jag hemma.

Lite bilder på mej och kusinerna hemma hos farmor, (farmor är med på en ful-bild också):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0