Måndag, 14:17

Hej bloggen!
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Alex och Sandra ska komma. Dom borde vara här när som helst! Tråkigt nog så har jag världens huvudvärk, det är extremt. Jag tror att jag har hjärnskakning, jag slog huvudet i hörnet på en skåplucka igår, riktigt hårt. Jag har tagit en ipren för ett tag sen och hoppas att den ska börja verka snart iaf. Idag gick jag upp halv 1, det blev ju rätt sent igår. Jag har städat lite här hemma och fixat i ordning mej och börjat fixa fram lite fika. Nu sitter jag mest och gör ingenting förutom det vanliga, dvs. läsa bloggar, bdb, kolla mailen, blogga.



Nu sitter Barbie och skriker efter mej, hon låter precis som en skata! Måste kila och göra henne lite sällskap.
Blog u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0