Min crazy morgon.

God morgon god mooorgon! (kalles reklamen , haha)
Idag försov jag mej till 08:07 så jag missade provet :( Jag kan inte förstå hur det gick till? Mamma ringde imorse och jag pratade med henne sen hade jag tydligen lagt mobilen vid mina fötter i sängen och på något vis måste jag ha snoozat i sömnen eller så har jag varit så trött så att jag inte har vaknat av att den har ringt. Något gick fel imorse iaf! Det komiska i det hela är att Johanna också försov sej och vi hamnade på samma buss när vi väl skulle åka till skolan, och båda har en fläta på sidan :P så det kan bli ibland! Vi kikar lite på kläderna vi har samlat ihop hittills till modevisningen. Vet inte om vi ska göra det hela lektionen. I eftermiddag på hantverken ska vi börja sminka och styla dom modeller som vi ska vara stylister till på modevisningen. Jag ska vara stylist till Alexandra som ska vara disco-tjej och Ellinore ska styla mig som ska vara punkare med en fet tuppkam(!)

Nu måste jag hänga med lite mer på lektionen! TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0