Ni är mer än guld värda <3

Jag har som sagt insett hur mycket vissa personer där hemma betyder för mej verkligen! Jag låg och grät i en timme igår natt för jag ville inte lämna dom. Jag har aldrig kännt det så extremt förut men efter denna guld-helg så var det verkligen jättejobbigt att åka hem.
Putte, Kilen, Charlie & Sabine, ni är guld för mej! Ni är några av dom allra viktigaste personerna i mitt liv.
Putte är en sann vän som man kan prata om allt mellan himmel och jord med, han finns där när man behöver någon och är en av dom bästa!
Kilen är min skratt-kompis. Tack Kilen, du har gett mej många skratt och ett skratt föränger ju livet! Utan dej hade jag aldrig haft så kul som jag har haft!
Charlie har alltid (sen vi lärde känna varandra) varit som en storebror för mig. Jag kan prata om allt med han och han finns där att prata med om man behöver det. Jag önskar att jag hade spenderat mycket mer tid med han innan jag flyttade. Men det ska vi allt ta igen i sommar tycker jag! Min storebror.
Sabine har alltid varit en av mina bästa vänner, lite utav en storasyster. Jag vet att vi kommer hålla kontakten så länge vi lever. Tack för alla år med dej, många fler ska det bli!
Jag älskar er <3

Dags för mig, vi hörs väl ganska snart igen.
För just nu så är de faktiskt dags dra igen,
så ha de bra min vän, vi syns väl nån dag igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0