One night no sleep.

God morgon. Hoppas ni fattar rubriken, det var typ menat som "long time no see" fast i mitt samanhang.
Inte mycket sömn inatt kan jag lova. B-friend kom och väckte mej hundra gånger och verkade hur pigg som helst, fast han hade inte ens gått och lagt sig än! Han är kneppis.
Idag efter skolan kommer b-friend och möter upp mej och så ska vi på stan och köpa nya kalsonger till han. Vi är så dåliga på att tvätta så han måste köpa nya, hihi. Sen ska vi på Ica och köpa en massa mat, det enda vi har i kyskåpet just nu är nämligen morötter, bacon, tacosås och gurkmajonäs, så det måste verkligen handlas!

Som sagt så sov jag ju inte mycket inatt så jag kom upp först 07:10 vilket resulterar i att jag går osminkad idag, men jag är söt endå ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0