Onsdag, 10:52

Hej alla ni som förljer min blogg slaviskt! Haha skämt åsido.

Här är iaf resultatet på den lilla omröstnignen som jag la upp i bloggen i torsdags.
30% av er läser min blogg flera gånger om dagen, i like! Det är ju nästan 1/3! Det är väldigt fränt att andra människor ägnar så mycket av sin tid till att läsa om mej. Dock är väl bloglovin' en av orsakerna där man alltid surfar in flera gånger om dagen och läser dom senaste uppdateringarna. Men endå, tack kära ni :)

______________________________________________
Jag har hittills idag haft 3 lektioner, försäljning&service, hantverksteknik och svenska.
På f&s skrev vi prov, jag är supernöjd, det gick hur bra som helst! Provet handlade om maslows beovstrappa och säljsamtalet, mycket viktigt för en blivande stylist att kunna!
På hantverkstekniken kikade vi på kläder som vi har samlat ihop till 80-tals modevisningen som vi ska ha på slottet i december! Stylistläraren Victoria var helt till sig och stod och provade allt, sött hihi :)


Jag & Ardita goes hotter than the hottest hottie! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0