Pluggar för fullt!

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat igår och tidigare idag, men that's life sometimes!
Jag sitter i skolan nu och pluggar/läser bloggar. Jag har ju som sagt ingen APU plats så jag går i skolan onsdag, torsdag, fredag denna vecka. Rätt soft endå, jag har gjort det mesta av det jag ska göra för idag dvs. plugga igen det jag ligger efter med. Imorn ska vi vara nere i salongen hela dagen och på fredag blir det att städa i salongen tror jag.

Idag kommer Putte, Kilen och kanske Sarah också. Kul med en tjej för en gångs skull! :) Hon kanske skulle följa med till skolan någon dag också så jag funderar på att dra med henne redan imorn och använda henne som en kund nere i salongen hela dagen. Det vore väl snäll av mig? Spabehandlingar för hårbotten, shamponering, hårstyling och en vardags make up. Gud va snäll jag är! ;)

Vi har förresten fått en kaffemaskin och en huge godis/läsk maskin nere i källaren! Latten är mums! Bara 5:- också (y) we like! Jag fick låna pengar av Erika, så snällt! Nu sitter vi i myssofforna i korridoren och pluggar för fullt!



Nu ska jag plugga vidare! Pussen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0