Söndag, 21:38

Hej bloggisar!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i fredags (då jag för den delen lovade att lägga ut en dagens men inte ens hann med det)! Imorn på tåget ska jag "uppdatera igen" helgen om det finns trådlöst vill säga.

Jag kan iaf säga att min helg har varit underbar! Och jag har verkligen insett hur mycket vissa här hemma betyder för mej nu när jag har flyttat, jag visste före att dom var väldigt viktiga i mitt liv men när man flyttar och saknar många nästan varje dag då förstår man. Jag älskar er. Jag vill inte åka hem till Örebro imorn, jag vill stanna här med dom och alla långsta-människor! När jag är med dom så mår jag riktigt bra, jag är alltid glad med dom! Och nu gråter jag nästan för att jag kommer sakna dom så mycket (men dom kommer ner snart!) Men glöm aldrig det, -ni är viktiga för mej och jag önskar av hela mitt hjärta att vi aldrig förlorar kontakten.
(Och ni som jag pratar om fattar nog att jag menar er)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0