SÖNDAG

I söndags blev det lunch hemma hos mormor & morfar på dagen, kusin/guddotter Karin och morbror var också där :)
Det var jättegod mat som vanligt! Vi drog hem på eftermiddagen och jag umgicks med familjen. Drog upp till Putte och letade efter Calles sladd som jag tyvär råkade slarva bort också, gjorte dock inget fynd. Fredrik körde hem mej och sen var jag hemma resten av kvällen och umgicks med min kära familj. Spelade några omgångar M.I.G. med mamma & pappa, dock vann jag inte någon gång men vad gör det? :P Satt uppe vid datorn på kvällen och lyssnade på massa härlig musik och vara chillade. Sov brevid min mama inatt :)

Det var allt från min helg!

TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0