Spontan-besök hemifrån!

Hejsan hoppsan igen!
Nu har jag nyss varit och käkat och snart börjar min sista lektion för idag, nämligen naturkunskap. Det tråkigaste tänkbara ämnet! Menmen, what can i do?

Fick ett trevligt och glädjande sms på lunchen också från våran kompis Raye hemifån Dalarna som skrev "Hellu va händer? Nyss varit o ringt på er dörr. När kommer ni hem?" Det var lite oväntat att han skulle komma till Örebro men har har tydligen varit ute och rest runt i några dagar nu. Inatt hade han sovit i ett trapphus haha!
Så han ska möta upp mej vid skolan när jag slutar och sen ska vi gå till ica och handla lite för sen ska vi hem och baka bullar! han blir kvar i några dagar får man hoppas :) Alltid trevligt med spontan-besök!


Jag & Felicia just nu :)
Vad konstig jag såg ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0