Stress

Godmorgon bloggen!
Usch vilken stressig morgon! Jag gick upp 7:15 dum som jag är, min buss går liksom 7:45. Men jag hann klä på mej, sminka mej och platta håret på en halvtimme, mycket duktigt tycker jag :)
Jag har som ni kanske förstår inte hunnit ta några bilder än men ni ska få se hur jag ser ut idag, promise!

Nu har jag Projekt&Företagande och vi prata lite inför provet som är nästa fredag. Jag tycker det verkar ganska krångligt men jag får plugga och göra mitt bästa halt enkelt. Idag har vi ingen hantverksteknik eftersom att vi slutar kl 14. Buuu på det! Dock är jag tillbaka i skolan kl 15 igen eftersom att jag ska ha utvecklingssamtal om mina föräldrar har hunnit hit tills dess. Sen efter det åker vi hemåt. Fan vad jag saknar Långshyttan, det är helt sjukt att man kan sakna en liten håla så mycket!
_____________________________________________
UPDATE: Jag slutar 16 idag för vaccinet tog slut igår igen, waaa waaa waaaaaa (ljudeffekterna där igen!)
Men jag har ju utvecklingssamtal kl 15 så man kan säga att jag slutar då.

TTY soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0