That white stuff

Jag och b-friend var nyss ute på en liten promenade i snöstormen får man nästan säga. Det snöar sjukt mycket. Det är ett vitt lager på backen och jag har kastat årets först snöboll, på min b-friend :) Fast han blev bara sur när jag aldrig slutade kasta :( Haha!
Barbie var väldigt faschinerad också :D Hon satt på min hand och kikade ut på allt vitt som yrde omkring. Sen vägrade hon hoppa tillbaka till buren, hon ville bara se mer så hon satte sig på en ljus (släckt såklart) i fönstret och satt och kikade ut för sig själv medan jag och b-friend var ute :) cutiepie.
Putte och gänget har inte kommit än, undra vad dom har för sig? Dom kliver nog in genom dörren när som helst!

Jag tycker det är sjukt hur det kan snöa såhär mycket! Liksom första snön, då brukar det komma lite och vara borta dirr när det landar på backen men needå inte i år inte! :D Imorse när jag gick till skolan var det höststorm ute, löven flög omkring i små löv-orkaner och nu är det snöstorm ute!


såhär ser det ut på bakgården, dålig bild eftersom att det är så mörk ute nu men endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0