Wake me up.

Hellooo! Jag har inte hunnit bloggat tidigare idag, sry for that.
Jag har nyss varit och käkat, idag var det kycklingfajitas men nej, inte ens det är gott på Norrtull, blä.
Nu har jag två lektioner kvar, hantverk då vi ska måla varandras ögonbryn med raklödder för att öva på att färga ögonbrynen och om vi har tid så får vi även färga dom på oss själva! Ni har kanske sett att jag brukar ha väldigt mörka och markerade ögonbryn så då är det ju perfekt att färga dom!
Efter hantverken har jag en ganska kort engelska tror jag och sen slutar jag! Då blir det att vandra iväg till bussen med Johanna och åka hem. När jag kommer hem ska jag sova, allvarligt. Mina ögonlock hänger som fan, jag orkar knappt hålla upp dom. En fet kaffe är vad jag behöver! Someone, wake me up!



TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0