Yesterday.

Hej bloggen!
Jag uppdaterade inte igår för jag var upptagen hela dagen! Så detta inlägg får handla om gårdagen :)

En liten stund efter att jag vaknade så plingade det på dörren, det var min kära Emma som kom! Hon hade lite koll på läget och visste att jag var ensam så hon kom och gjorde mej sällskap. Vi satt hemma ett tag och chillade lite sen drog vi ut på stan för lite julshopping. Vi hamnade på julmarknad på slottet, riktigt mysigt! Sen drog vi vidare till Cubus där Emma köpte hårfärg och sen blev det en god take away latte från Espresso House (CSN-kortet gäller där!) Medan vi gick och sög på våra lattar gick vi mot rese för att möta upp Anton, vi satt där i närmare en timme! :o
Sen drog vi vidare till Ica och handlade lite och sen vidare hem till mej. Jag lagade mat till oss och under tiden kom Momme och Hani och gjorde oss sällskap :) Vi kikade på tv och hade trevligt resten av kvällen. Jag och Emma blev så sugna på pizza så vi gjorde hemgjord pizza typ halv 11 och käkade upp hela tillsammans, bara vi 2!
Sen gick vi och lade oss trötta och mätta som vi va :)
Sömntutorna ligger fortfarande hemma hos mej och sover :P sötisar!

TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0