Besök hemifrån!

Hej bloggen! Jag har inte haft tid att blogga eftersom att vi har haft lite besök :)
Mamma, bror, mormor & morbror kom ju på besök så jag gick upp kl 11 idag och fixade till lite i lägenheten och mej själv. Dirr när dom kom plockade jag in att mat i kylskået/frysen/skafferiet. Mormor hade köpa mat till oss för 600kr! Allt fick inte ens plats hehe. Sen lagade vi tacos och satt och åt och myste. Efter maten diskade min kära bror åt mej, tack! <3 Sen drog vi ner på stan och gick runt lite, satte oss på fullproppade Java och fikade och myste. Sen gick vi till Träffpunkt där mormor fick flashback, haha precis när hon och morfar hade flyttat till Sverige så åkte dom dit för att mormor skulle få de det "stora" varuhuset, på den tiden hette det tydligen EPA. Sen körde dom hem mej och efter 10 min stod dom utanför dörren igen. Bror ville upp och busa lite med Barbie innan dom åkte hem, haha va söt! Nu har dom åkt iaf och jag är jättedeppig, jag var så glad att dom skulle komma och plötsligt har hela dagen gått och dom är redan på väg hem igen. Vad händer nu liksom, tillbaka till det vanliga då, trist. Menmen, vi åker ju hem om en vecka så då ses vi igen! :)






Jag trivs inte med dej längre, you need to grow up.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0