Curriculum Vitae

NU är jag hemma efter en rätt lång skoldag. Dom sista två timmarna spenderade jag uppe i personalrummet med Projekt&Företagande läraren Jenny. Hon hjälpte mig att skriva mig CV till Kicks! OMG! Avslöjade jag just var jag kanske kommer få jobb?! Yes i did ;) Iaf så verkar dom jätteposivtiva där och med det där CV:t så kan det inte gå annat än bra. Tusen tack Jenny!
När jag kom ner från personalrummet med ett färskt CV i handen och ställde mig vid skåpet för att öppna det fick jag panik. Shiiit var är dataväskar och nycklarna?! Gud kalla kårar kan jag lova. Blond och smart som jag är så kom jag iaf snabbt på att dom låg kvar i salongen. Då blev det jobbigt, "hoppas Victoria inte har låst klassrummet" var det enda jag tänkte, med tanke på att jag isf skulle ha behövt gå hela 60 trappsteg upp till personalrummet och bett henne komma och låsa upp och sedan gått alla 60 trappsteg ner igen. Jag lovar, man flåsar efter ett sådant äventyr! Dörren till klassrummet var iaf öppen så jag gick och hämtade mina saker och fixade allt och sen tog jag en jobbig promenad i regnet till Kicks för att lämna mitt CV.
Nu är jag hemma och gör ingenting. Jag har nyss pratat med mamma som ska beställa lite saker från Ikea till mitt badrum (som kommer att inredas med rosa, leopardmönster samt klassiska pärlor, ni får se resultatet när det är klart!) och hon ska ringa upp senare så fixar vi det!

Oj vilket långt inlägg det blev, but i'm a busy girl you know ;) Måste kila, puss!


Kommentarer
Postat av: Ardita

va sa dom då? när skulle dom i kiscks höra av sig? :D

2009-10-16 @ 18:30:59
URL: http://ardita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0