Cyrano de Bergerac

Gud va tråkigt det är att gå i skolan ibland. Just sånahär dagar då man vill dricka 100 liter latte, lovar att jag kommer ha brottom hem till min kaffebryggare & mjölkskummare! Nu har jag iaf min sista lektion, dvs. svenska. Våran lärare har tappat rösten helt (HAHA!) så hela tavlan är nerkladdad med saker hon hade att säga ;D skitkul tkr jag! Vi ska bara skriva en liten sammanfattning på teatern Cyrano de Bergerac som vi ska se på onsdag tror jag det var. Åh, det är massa clowner med i den, jag som är så rädd för clowner :( poor me! Mingel på skolan + gratis teater = mindre lektioner, i like! Men clownerna hade dom väl kunnat skippa..




Nu ska jag börja skriva då! Blog u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0