En liten hälsning från mej & Barbie!



Ja, jag vet. Jag överdriver nog rät mycket om allt det här med Barbie. Men jag är så glad! Jag och min bror har faktiskt tjatat på mina föräldrar i två år om att få en undulat, det hela började när vi träffade min gudmors undulat Busan. Våra tråkiga (tyckte vi) föräldrar sa såklart nej. Och pappa sa "när du flyttar hem ifrån får du göra vad fan du vill" Han var nog inte beredd på att jag skulle flytta så tidigt. Menmen, sagt och gjort. Jag gjorde vad fan jag ville och gick och köpte mej en undulatbebis som fick heta Barbie. Jag har inte ens haft henne i en vecka än men vi är redan jättebra kompisar och hon är med mig vad jag än gör :) Förlåt om jag tjatar mycket, men hallå? Vi bor faktiskt tillsamman, daaah! ;) Haha.
Barbie är min lilla pluttigullbebis <3

Puss / F & B

Kommentarer
Postat av: fannie

nämen, haha kan en fågel bli tam? :d

vad de svårt? haha :D



fin blogg!

2009-10-03 @ 21:28:31
URL: http://fanniekarlsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

ehm, haha! jo, fåglar som man köper i djuraffärer är inte så svåra att få tama, de är liksom meningen. :S

2009-10-04 @ 20:51:26
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0