Ett bloggfritt höstlov.

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett decenium (okej en vecka) men jag har varit hemma där internet strular så jag sket i de för jag orkade inte krångla. Tog en blogg-fri höstlovsvecka helt enkelt. Men nu är jag back in Örebro och det ska väl komma igång snart igen.

Jag kan ju iaf berätta lite vad jag har gjort :)
  • Sovit hos Mormor & Morfar
  • Käkat pizza med mamma-släkten
  • Flängt runt i en bil i en hel dag med Putte, Kilen, B-friend & Löweskog (dvs. långsta-säter-hedemora-säter-långsta-säter-hedemora-garpenberg-långsta)
  • Umgåtts en massa med b-friend (lite onödigt med tanke på att vi bor ihop menmen)
  • Ikea med Mami
  • Hängt hemma hos Putte-brakskit med resten.
  • Försökt fått Felix & Pappas undulater tama men dom har nåt fel så det går inte :p
  • Varit sjuk hela veckan :(
Det var nog allt, jag hann tyvär inte hem till farmor som har fyllt 70 usch vad hemsk jag känner mej! Men det tar jag nästa gång när jag åker hem, om 3 veckor alltså.

Bloggar nog senare ikv efter att jag läst mina 542 inlägg som jag har att läsa (bloglovin tar över ens liv!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0