Fredag, 08:33

Good morning bitches!
Jag hann inte blogga hemma imorse. Jag gick upp tjugo i 7 och slängde mej i duschen vilket tillslut blev till ett varmt bad. Sen fönade jag håret, drog på mej kläderna och stack ner till bussen. Som ni förstår så är jag totally ofixad idag och har bara mjukisbyxor och en hoodie på mej. Vi ska jag göra inpackningar på varandra i skolan idag så håret blir fixat sen! Och jag är frivillig om nån behöver öva mer på att lägga en vardags make up!

Jag följer föresten Stockholmstreetstyle på bloglovin i jakt på inspiration. Och kolla in Dree Hemingway på Karl Lagerfelds modevisning, så snygg!
Ett perfekt babyface ;) Och outfiten, love it! Jag brukar försöka fixa mitt hår sådär men jag brukar inte lyckas så värsta bra, men I guess att det krävs en hel del hårspray för mitt hår. Får försöka igen, men först måste jag bleka min utväxt, den börjar bli way too long :( Tror jag fixar det innan min rosa tjejfest ;)



Nu ska jag fortsätta plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0