Hittills har jag..

Sådär, nu är internetkabeln min! yaay (:
Jag var ju ner på stan idag och pratade lite om jobb. Butikschefen lät mycket positiv och hon ville att jag skulle komma på måndag och lämna in ett CV med en bild av mig själv. Hon kunde absolut inte lova mej nånting men som sagt, hon lät mycket positiv och jag är jättenöjd!
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket faktiskt, diskat, busat med Barbie, sett på tv. Just nu sitter jag & b-friend och kikar på Inlåst. Man, det är så bra!

Såhär såg jag ut idag, jag försökte se så proffsig ut som möjligt! Man ser dock inte så mycket.


Plusgymnasiet t-shirten
Svarta jeans som är höga i midjan - Gina tricot
Orange grej - Gina tricot
Armband - Cocoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0