Höst!

Hejsan! Jag har just kommit hem från skolan och sitter nu och myser med Barbie och dricker en stor kopp vaniljte. Mys. Jag gick hem från skolan idag, gud vad skönt det var! Det är ju höst och svinkallt ute men det är endå skönt på nåt vis :) Hösten är så mysig och det är så fina färger överallt, och att rysa till när man ser frost på backen hör till. Tack vare mina mysiga uggs så överlever mina fötter kylan iaf.
Det har inte hänt så mycket speciellt idag, det har varit en lugn och skön dag. Felle och jag tvättade varandras hår på stylist lektionen. Jag älskar shampot som vi har i skolan, håret blir så härligt och lent av det! Det är L'oréals Serie Expert - Vitamin Colour, you gotta try it!
B-friend kom hem från arbetsförmedlingen nyss, guess what? Han har kanske fått jobb som däckmontör! Wie, grattis älskling! We're You're going to be rich! ;)
Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och sen plugga lite!



Pussah! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0