In the window

Hejsan! Just nu sitter jag i ett fönster i skolan och läser lite bloggar och väntar på att min sista lektion ska börja (om 20 min) Hittills har vi haft matte och naturkunskap. Matten gick bra, jag fick i ordning på alla konstiga tal som jag inte förstod så nu kommer provet gå galant imorn! På NK:n gjorde vi labbar, vi skulle räkna bubblor som kom ut från roten på en blomma under vatten, 6 gånger i en minut varje gång! Tortyr? Ohyes.
Nu ska vi iaf ha est. verksamhet och jag ska hålla mitt tal om mitt silverschampo (vi håller på med retorik och nu ska vi hålla en produkt presentation). Jag är supernöjd och tror att det kommer gå toppenbra! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0