Lördag, 17:47

498 inlägg kvar att läsa nu. Det verkar som att jag får ta typ 3 dagar och sitta ner och beta av dom. Fast det är nästan inte kul när man har 70 inlägg i gaybloggen att läsa, det blir lite för mycket Amir liksom. Men hade jag inte tyckt om bloggarna så hade jag ju inte läst dom liksom!

Som ni kanske inte förstod i mitt förra inlägg så är jag sjuk. Jag är sjuk på något konstigt sätt. Jag är jätteförkyld, har hosta, ont i halsen ibland men har bara haft feber i en dag (igår) och då var det bara 38°. Det är lite knasigt ju, jag kanske har fått knassjukan :) Dock har jag vägrat ligga hemma hela lovet, jag har varit uppe och flängt endå.
Jag har inte hunnit förstå att det är halloween heller, är det idag? Eller var det igår, eller förra helgen? Jag fattar ingenting haha! Jag trodde det skulle komma små utländska barn och knacka på min dörr och tigga godis ju, fast dom kanske var här när vi var hemma i Dalarna, tur de. Jag brukar skrika rätt ut när det står ett spöke utanför dörren (det har jag gjort hemma hos mormor inför min brors bästa kompisar för några år sen hihi) Aja, whatever det här halloweenet sög, det kanske är så när man flyttar hemifrån och blir lite mer vuxnare än man var förut. Fast jag ska aldrig bli vuxen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0