Måndag 09:47

God morgon bloggen!
Jag vaknade lite efter 7 idag så jag har inte haft tid över till bloggen, sry.
Jag har hunnit med att ha matte, jag och Alva satt mest och planerade min rosa fest och pratade om cancerknölar och lesbiska klasskompisar ;) hahah!
Nu ska jag egentligen skriva naturkunskaps prov med eftersom att jag inte har pluggat nånting så valde jag att göra det på uppsamlingsdagarna efter skoltid ist. Efter den här lektionen är det lunch och sen ska vi ha produktpresentationer vilket jag heller inte har gjort :( Det är ju inte världens lämpligaste att vi har samma lärare i dom ämnena.. too bad.

Nu ska jag ut en sväng med Fellefisk :D




Kommentarer
Postat av: emma

men haha, vem i våran klass är lesbisk? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0