Min eftermiddag.

Lite halvkass uppdatering idag, sry!
Efter skolan sprang jag och Ardita till bussen för att hinna med den som går 7 min över 4, konstigt att vi hann med tanke på att det var då vi lämnade skolan :P

B-friend hade gjort jättegod mat när jag kom hem. Så vi åt och myste och kikade på nya Johan Falk filmen! Det har inte blivit så mycket mer gjort idag faktiskt. Jag sitter och väntar på att Foki ska utse sin vinnare i den senaste tävlingen, jag har faktiskt en riktigt bra känsla! Peppar peppar...
Vi sitter och väntar på att Hani ska ringa :) Vore kul om han kom hit och hade en trevlig kväll med oss, det var ett tag sen nu faktiskt!

Naw, farmor ringde nyss och frågade hur det var med mej :) Hon fyller faktiskt 70 imorn så då måste jag ringa och gratulera min söta lilla farmor! :)<3

Okej, nu har jag inte nåt mer vettigt att säga! Blog u later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0