Min lördag.

Hej alla mina fans ;) haha skoja bara!

Som vanligt på helgerna så blir det mindre bloggande ;s Jag har faktiskt haft lite dit idag men då sitter ju internetkabeln i en annan viss dator -.- Skit i det nu haha! Idag har jag varit jätteduktigt och städat hela lägenheten och diskat! B-friend dammsög och skurade (för att jag är värdelös på det) men resten gjorde faktiskt jag! Och så har jag badat Barbie, hon måste vara fin och ren imorn för då får vi besök hemifrån Dalarna :D Haha, hon gillar inte att bada så mycket, eller så vet hon inte hur man gör. Så hon satt fint på min hand och jag fick tvätta henne. Gud vilken curlingförälder jag är, tycker ni inte?

Iaf, som sagt så får vi lite besök imorn. Mamma, brori, mormor och morbror kommer! Gud va roligt :) Dirr när dom kommer ska vi laga ihop lite tacos (har inte ätit riktigt tacos på åratal) och så har jag har lovat bror en sväng på stan också! Det blir väl WESC och DC-butiken i guess ;) boys will be boys. Men vafan, jag kan ju inte släpa in han på Gina Tricot direkt ;D haha!

Haha jag pratade med mormor idag om vad hon ska köpa med sej åt mej i matväg, haha herregud, halva Ica flyttar in! Tacosingredienser, saltgurka, bacon, gul kiwi och gud vet allt hon skulle köpa! Men saltgurkan har jag faktiskt längtat efter att hon ska fråga om jag vill ha. Varje gång jag och b-friend har varit på Ica så har jag typ stått och slickat på alla saltgurkor! I love saltgurka!

Sådär, det var min lördag det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0