Monday in school; done!

Sådär nu har jag hållt mitt tal och jag fick mycket bra kritik! Jag är supernöjd :D
Läraren filmade det så jag kan lägga upp filmen är sen om den är ok (: Gud va generös jag är, men jag har alltid varit bra på att bjuda på mej själv!
Nu ska jag bara lägga in filmen på min dator och sen ska jag kila hemåt, eller rättare sagt rulla hemåt i bussen. Lat som jag är you know ;)
När jag kommer hem ska jag laga ihop nudlar och bacon, äta och mysa med b-friend och sen ska jag tamej fan sova! Eller nej juste, jag måste ju hänga upp tre ton kläder i garderoben och städa Barbies bur och bädda sängen och kissa. Nej kissa ska jag göra först av allt. Men gud jag orkar inte allt, inte idag. Idag ska jag göra som bebisar gör; äta, sova, ***** .

Pussciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0