My weekend.

Hello fuckers ;)
Vad har ni gjort idag? Själv har jag inte gjort nånting, lekt med Barbie, käkat, pluggat.
Jag bloggade inget igår för b-friends familj kom på besök hela dagen och jag ville ju inte vara otrevlig. Vi fikade, pantade alla flaskor och burkar från dom två fester vi haft, käkade, satte upp en taklampa i vardagsrummet och lite sånt där :) På kvällen efter att dom hade åkt hem joinade Rocko oss (: nice kväll!

Imorn har vi fridluftsdag i skolan, guess what? Vi ska gå 7 kilometer! 7000 fucking jävla meter, det blr väl ungefär 10500 steg :O MAAAAN! usch och fy. Men jag hakar på hurtiga Felle och tar en nyttig power walk, or not! ;)

Måste kila, bloggar mer imorn efter fridluftsdagen om jag inte däckar på dörrmattan!
Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0