Natti!

Snart är filmen som jag och b-friend kikar på slut så då blir det en natti och sen sängen och mysa lite (: Nu när vi är sams på kvällen, vilket inte direkt händer varje dag ;D haha menmen, that's life get used to it! Jag blev nöjd efter solariet, lite brunare hade det väl kanske kunnat bli, men jag solade bara i 16,4 min idag, får ta en kväll till nästa vecka. Eller kanske börja med en 5 minutare varje dag efter skolan? haha.
Maten som b-friend lagade ikv var jättegod, jag åt som en karl med 3 ölmagar, lovar!
Imorn vörjar jag 11:40, skönt med sovmorgon.

Hörrni! Ni som är med och tävlar, ni måste skriva era mail adressr så att jag kan kontakta vinnaren! Puss på de vah!



Godnatt, dröm sött! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0