Plugget yao!

Sitter i skolan vilket jag har gjort hela dagen. Men nu är det bara 3 lektioner kvar dvs. hantverk (styling), engelska & idrott. Vi har sista utomhusidrotten idag och jag har glömt kläder så jag får köra i mina kläder som jag har på mej idag, men jag använder aldrig samma kläder två dagar i rad så det gör ju inget.
Ikv kl 19:00 ska jag och Johanna vara på Mellringeskolan för att prata om plusgymnasiet och även sminka lite om nån vill bli sminkad, cyah there 9or! Det ska bli kul! :)
Åh, jag hoppas att mina armband kommer idag som jag har beställt från Cocoo! Dom är så snygga! Ni har väl föresten inte missat rabattkoden som jag la upp? Isf, kolla HÄR.



Puuueeesssssssen! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0