Plusgymnasiet, yeah!

Hej hopp!
Jag kom presic hem från Mellringe där jag varit på skolan med Johanna och pratat om Plusgymnasiet tillsammans med matte/data-Murre & skolsekreteraren Anna (:
Vi fick också fixa tjejoernas läppar! Skitkul verkligen! Haha, Johanna fick måla läpparna röda på en kille ;)
Man märker att Plusgymnasiet verkligen är populärt, dom flesta som kom och lyssnade på oss hade redan bestämt sej liksom. Jag är verkligen jätteglad över att jag går där!
Naw, Murre köpte fika till oss, så snällt! Och Anna körde hem mej, också jättesnällt!

Sähär såg jag ut iaf, lite dåliga bilder för det är rätt mörkt där jag sitter, men endå.
Svarta leggings, en vitt långt baslinne & såklart Plusgymnasiet t-shirten över.
Jag hade vit ögonskuga och luggen uppsatt bakåt.





Ps. nu ska jag lägga upp en tävling i bloggen Don't miss it!
Pussis / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0