Sista skoldagen!

Hejsan bloggen (jag höll på att skriva godmorgon, men för er är det ju inte godmorgon!)
Nu sitter jag i skolan och har matte, fast vi har ingen riktigt lektion idag utan vi går igenom matteprovet, jag fick 22 av 25 p! Vilket betyder MVG :D wie!
Nu efter matten har jag bara två lektioner kvar, datakunskap och svenska. Sen har Felicia höstlov! ;)
Efter skolan ska jag på stan och bränna para yao! Jag kommer inte ha ett öre kvar, hahah :D


En liten sneakpeak på vad jag har på mej idag. Ni får en dagens senare!

Kommentarer
Postat av: em

men fin jag är i bakrunden, hahao!

2009-10-22 @ 13:08:37
Postat av: Felicia

ja :D

2009-10-22 @ 13:15:24
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0