Teddybears!

Åh vad jag hatar att lida av beslutsångest :( Jag ska köpa en ny telefon efter jul är det tänkt och såklart hittar jag 4 olika som kan vara något.
En iPhone vore inte så pjåkigt, men dom blir så tråkiga efter ett tag :S
En Sony Ericson Aino är så kantig och stor på något vis.
Samsung Omnia Pro & Samsung Omnia II känns mer okej faktiskt (dom två längst ner, dom ser i princip lika ut.) Då kan jag ju lätt som en plätt blogga från mobilen också med tanke på det lilla tangentbordet.
Dessa mobiler kommer ut i butik nån gång i oktober tror jag, så det har väl troligen kommit en ännu bättre till jul, + att allt är billagare under rean då (ofc?) haha ;)
Hur funkar en Blackberry annars? He-he.





Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0