They don't need me

Sådär nu sitter jag här hemma för mej själv, b-friend har inte kommit hem än.
Söta Barbie välkomnade mej hem och visslade en liten trudelutt för mej, gulligt!
Jag ringde Kicks också, jag kan tydligen inte få praktisera där v.45 för dom hade ombyggnationer och blabla. Butikschefen sa att hon hade mitt CV där, undrar om hon har läst de.. Iaf så var jag så ung och det finns så många äldre som kan få jobbet sa hon och helt plötsligt blev det "du kan ju komma tillbaka till sommaren eller något". Jahapp, ska jag ta det som ett nej till jobbet eller? Nu blir jag ju riktigt ledsen, jag som hade ett så perfekt CV och allt. Jaja, life goes on I guess. Kicks klarar sig väl bättre utan nån med riktigt utbildning (jag vet, jag har 3 år kvar men nog har jag allt fått lära mig riktigt mycket!) Nu ska jag inte gnälla mer. Jag antar att det blir Åkes Skor på APU:n då, booooring!

Nu slipper ni negativa mej för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0