TIDSFÖRDRIV I PLUGGET!

Exakt ålder? 16 år, 7 dagar, 10 timmar och 45 min.
Var bor du? på väster i Örebruuuw!
Bor tillsammans med? b-friend & djuren
Husdjur? leguanen Bob & undulaten Barbie!
Färg på hus? hemma i Långshyttan - gult, i Örebro -gult.
När är du född? 28/9-1993
Klass? stylist 09b! <3
När tar du studenten? 2012!
Något jobb? nope.
När ska du sova ikväll? vet inte, så tidigt som möjlig, det behövs.
Duschat idag? nej, igår kväll.
Kramat någon idag? nej, inatt.
Pussat någon idag? ja, b-friend.
Vad har du ätit idag? nothing at all!
Dagens klädsel? jeansleggings från gina, top från bikbok, linne från H&M, kofta från only.
Dagens smink? bara lite foundation :>
Dagens sötnos? jag ofc? ;)
Dagens roligaste? har inte hänt nåt kul idag än sålänge, men de kommer.
Har du många vänner? jaa :)
Hur många har du kysst? ehm..hmm..jag har tappat räkningen :s
Vem kramade du senast? b-friend.
Hur många har varit otrogna med dig? mot mej? ingen. med mej, 1.
Har du pojk-/flickvän? aa :)
Vem pratade du med i telefon senast? min mama!

Film? oändligt många. filmnerd.
Låt? samma där.
Mat? de mesta, men pizza är såklart favoriten!
Dryck? malibu & cola <3
Färg? rooooosa <;
Stad? örebro just nu, love the city! men det finns nog många som jag kommer bli förälskad i i mina dagar.
Land? USA, kanske åker nästa år! & Jamaika ofc!
Ämne i skolan? Hantverk (styling)

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? båda!
Hund eller katt? vovve :D
Ut och festa eller hemma och mysa? både och!
Tv-spel eller datorspel? spel?
Singel eller upptagen? tycker lika mkt om båda, just nu har jag och b-friend slagit oss till ro tillsammans, I like!
Lunarstom, helgon eller Playahead? non of them! ;o
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad, vilken tjej tackar nej till lite uppmärksamhet? ;)
Big Brother eller Paradise Hotel? ehm, båda om man måste välja.
Svart hår eller blont? blont, what else?
Blåa ögon eller bruna? bruna!
Choklad eller lakrits? båda!
Göteborg eller Stockholm? STHLM!
Högerhänt eller vänsterhänt? spelar de nån roll? de är väl lika skönt vilken hand dom än gör det med? ;) haha. nej men jag är högerhänt.
Coca cola eller fanta? cola, är man beroende så är man :P
Pizza eller kebab? pizza!
Randigt eller prickigt? randigt.
Älska eller älskas? både och kanske? det är väl mest normalt.
Leva eller dö? leva ffffffffs!
Årstid? sommar :)

Tack Malin för listan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0