To do today.

Tjolahopp!  :D (är det inte den där pippi som brukar säga så?)
Jag hann inte med solariet igår, inte att fixa naglarna heller :(
B-friend tvingade mej att diska som jag hade lovat och det rubbade hela mitt schema. Fan.
Men då har jag ju nåt att göra idag också :D Så jag ska tvinga med han ner!
Okej, så mycket har jag inte att göra idag men det är skönt att kunna ta det lugnt ibland också. Idag ska jag lägga mej kl 21 så att jag är riktigt utvilad imorn när jag vaknar. Oh juste ja, imorn börjar jag ju 11:40, det blir nog sängen kl 23 ist ;)


To do list:

Solariet, måste kila iväg och bli pepparkaka! Min bränna börjar försvinna.

Städa, usch va tråkigt. Menmen, det måste göras.

Tvätta, vi har inte gjort det på två veckor, min lilla walk-in är full med kläder över hela golvet, så nu äre dags!


Ni missar väl inte tävlingen föresten? Tävla HÄR och vinn ett armband värt 85:- från Cocoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0