torsdag, 19:38

Sådär, nu kan jag blogga! Nu är internet mitt, yes!
Jag har nyss varit på Lidl med b-friend och småhandlat lite. Gud va mysigt det var att gå i det halvkyliga mörkret med alla färgade löv på backen.
Idag efter skolan sov jag när jag kom hem, det är så himla skönt att sova efter skolan när man kommer hem! Jag har inte gjort något mer faktiskt, förutom Lidl då.
Imorn är det fredag, sista dagen i skolan denna vecka. Vilket tyvär just den här vekcan betyder engelska-prov. Så jag ska snart plugga. Jag vet, jag sa att jag skulle göra det dirr efter skolan och dricka en massa latte, men det blev inget av dom. Jag tror faktiskt att jag pluggar bäst på kvällarna. Plus att om man gör det innan man ska sova så tar hjärnan in informationen mycket lättare och bearbetar det under natten. Jag kör på den metoden idag!


andra veckan i skolan, det var stekhett och vi satt i en park och pratade på idrotten.
nu är det kall om dagarna, riktigt kallt.

Nu ska jag läsa lite bloggar och göra lite annat smått och gott!



Jag lovade mig själv att aldrig vara tillsammans med någon som var som pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0