Yesterday.

Hej älsklingsläsare! (a)
Ville inte blogga mer igår eftersom att jag och b-friend firade 11 månader!
Dirr när jag kom hem tog jag ut Barbie ur buren och busade lite med henne. Jag och b-friend lagade mat tillsammans (mys) det blev kalopps och makaroner, mums.
När vi åt kikade vi på film och lilla Barbie låg och sov mellan mina bröst (a) hon låg med huvudet på mitt ena bröst, naw, hon är så söt! Sen när hon vaknade till så kröp hon upp och satte sig under hakan och gosade  (: Efter filmen tog jag ett bad och Barbie satt och gorde mig sällskap på badkardkanten. Det ska tydligen vara bra för undulater att ibland vistas i rum med högre luftfuktighet. Fast det blev så varmt där inne så det såg ut som att hon skulle svimma, haha. Men jag är en bra mamma och ser till att hon alltid mår bra.
På kvällen lade vi ut madrassen i vardagdrummet framför tv:n och kollade på Scooby Doo - The Mystery Begins, den var ritkigt bra faktiskt! :D haha! Efter filmen var det dags att sova för mej :)

Nu vet ni vad som hände igår när jag inte bloggade!
Pussssssah / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0