10 månader

Här sitter jag i skolan och har tråkigt på svenskan. Jag måste skriva klart en novell men jag har till nästa torsdag på mej så jag fixar den hemma ist! Vi slutar om 30 min. så då kilar jag, Felicia & Johanna hem till mej och käkar köttbullar och makaroner :) De är äckel Chili con Carne i skolan så.. nejtack! Eller i skolan.. på restaurangen där vi äter rättare sagt ;) lyx, I know!



Iaf så firar jag och Chrille älskling 10 månader idag :) grattis till oss!
Nu bor vi ihop och bygger tillsammans upp vårat hem och våra rutiner, de gör mej verkligen jätteglad.
Jag älskar dej älskling! <3


_________________________________________

Nu när jag har en egen dator ska jag föresten börja modeblogg hade jag tänkt. Outfit bilder varje morgon och lite annat smått & gott (: Aja, nu ska jag försöka göra gott intryck på läraren och sluta blogga ;)

Cyah! <3 / Eran F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0