A birthdaygift to myself!

Min födelsedag började med att familjen kom och sjöng halv 7 imorse. Fick 1000:- av dom, tack! <3
Sen drog jag och papi till min tandreglerare i Falun och satte in nya gummisnoddar.
Efter de åkte vi till Borlänge och tog en baguette och en kaffe på station innan jag for iväg hem till Örebro. Jag sov hela vägen på tåget, gud va skönt de är att sova när man åker tåg!
Jag hann vara hemma ett tag och blogga lite och sen drog jag till skolan och övade inför modevisningen på GY-mässan som är på Conventum imorn. Vi skulle egentligen öva på Conventum men dom hade inte byggt klar scenen än, så vi fick vara i skolan.
Efter de drog jag hem och hämtade pengar och sen mötte jag upp Linda på station och sen gick vi vidare på stan för en shoppingtur.
Fast vi kör den på onsdag ist för....



Ja må jag leva, ja må jag leva........
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0