Aftonbladet igår! :O

Nån mer än jag som aldrig mer kommer våga sätta en fot i skogen?

Jag trodde inte mina ögon igår kväll när jag såg de. Jag typ fick panik och blev skiträdd. Tänk om de är så aliens ser ut? Eller om de bara är en väldigt missbildad människa som har gömt sig i skogen.
Stackars ungar som mötte den och slog ihjäl den :( Dom kissade nog på sej 3 gånger om! Fast lite sur blev jag över att dom dödade den, den kanske va snäll och vi skulle kunna ta ett steg framåt i alien-forskningen? Tänk om de verkligen va en alien, då skulle den säkert kunna ha lärt oss en massa high-tec saker som vi har missat totalt ;) Shit va mkt mer vi skulle kunna, för vad jag har hört så är aliens smarta djur?
Det kan ju iofs bara vara typ en missbildad, inavlad, hårlös sengångare. Men naeh? Lät liite för långsökt.
Aja, vi har ju helt klart tagit ett steg framåt i nån slags forskning genom att hitta den här varelsen. Ska bli riktigt kul att höra vad de är för nåt sen när dom har kommit fram till det!



Läs hela artikeln om "monstret" här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab

(Länken verkar inte funka :S men gå in på aftonbladet.se och läs!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var ju sööt! de behövde ju inte slå ihjäl den :(

2009-09-20 @ 17:59:09
URL: http://louisefransson.blogg.se/
Postat av: Felicia

söt?! omg... :S

2009-09-21 @ 07:05:29
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0