Dagens!

God morgon på er! Här sitter jag i skolan och ska snart ha Projekt och företagande, boring!
Usch imorse vaknade jag och hade jätte ont i halsen :( ett fönster hade stått öppet hela natten.
Just nu vill jag bara sova. Men vi hade en idé om att ha sängar i alla klassrum ist för stolar men lärarna är nog inte så pepp på idén :P

Idag äre inflyttningsfest! Gud va taggad jag är :D Mange, Putte & Kilen kommer upp och de kmr bli så kul!
Fast de kommer bli proppat med folk i lägenheten + att vi bara har 4 sittplatser. Menmen, vi får väl lägga en madrass på golvet eller nåt. Men gud va kul de kommer bli! åh!




Kofta - Gina Tricot
Tröja -  Cubus
Jeans - G Star Raw Denim (köpta på JC)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0