My day.

Hej, hoppas ni haft en bra dag!
Jag har inte skrivit nåt idag än, fast jag har tänkt de men b-friend har suttit och ägt internetkabeln (as usual) så de får bli först nu. Då vet ni varför and don't blame me.
Idag sov jag till ganska segt idag, vet inte när jag gick upp. B-friend och Raye gick till ett apotek och köpte hostmedicin till mej, och den hjälpte på en gång. Gud va skönt! Efter de diskade jag, gissa om de va mkt att diska eller? Sen blev de mat, pommes frites och hamburgare fick de bli idag, duktiga b-friend gjorde maten. Sen har vi väl inte gjort så mkt mer.

Åh jag är så sugen på att baka cupcakes, sånadär riktigt söta som bara Foki kan göra! Hon är verkligen bäst på att göra cupcakes!

Nej, nu äre dags för lite internet shopping! Foki har tipsat om massa bra sidor med asfina smycken på sin sida (: Fokis.se



Puss på er! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0