Engelska

Nu har jag engelska. Men jag behöver inte göra nåt mer än att redovisa och berätta om mitt läppstift från Make Up Store på engelska. Svårt? Not. Visst jag gillar inte att prata inför större grupper men whatever!
Det här kopierade jag från Make Up Stores hemsida och översatte de i google translate. Gud va skolan är soft nu för tiden ;)

EXIT

Med vårt stora urval av färger och konsistenser, har vi garanterat läppstiftet för alla önskemål och tillfällen. Det finns helmatta, halvmatta, transparenta, skimrande, vad som än önskas. Med ett innehåll av bland annat sheasmör, avokadoolja och E-vitamin är läppstiften vårande och mjukgörande.

nyckelingrediens

  • Avokadoolja: Ger en fetare yta som skyddar mod väder, vind och bevarar fukt. Är mjukgörande och stärkande, särskilt bra för torr och känslig hy.
  • Bivax: Mjukgör, skyddar och täpper inte till porer.
  • E–Vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt.
  • Jojoba: Mjukgör och bevarar fukten.
  • Sheasmör: Mjukgörande, fuktgivande, skyddar och verkar aningen infektions- och inflammationshämmande.

Jag använder färgen Exit från Make Up Store som ett alternativ istället för Idominsalva eller Foundation på läpparna.
Vilket tycker ni är bäst?


Idominsalva


Foundation


Läppstiftet med färgen Exit från Make Up Store

Jag tycker bäst om läppstiftet. Det blir inte torrt som foundation och de går inte bort direkt som Idominsalva.
Pussss med mina fina Exit-läppar / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0