Fest, polis, sjuka filmer. Uhuh, that's life of Felicia ;)

Festen blev toppen, riktigt med röj. Och de va typ proppfullt i våran lilla 2:a haha. Folk som man inte ens kände till och med :S
Dock hamnade de ju spyor i trappen vilket grannarna inte va så pepp på, så idag har jag skurat ett trapphus på 3 våningar, kul. Menmen, vi laddar om och kör igen i slutet av månaden för då fyller jag ju 16!

Jag lyckades väldigt bra med att fixa ihop Mange & Ida btw ;) I know, I'm the best!

Idag har vi tagit de chill. Drog ut vid halv 12 och käka pirre och handla lite. Hahaha! Vte ni vad?! Inne på Godislandet så smakade jag och Ida en varsin godis och ägaren blev tokig när vi skulle gå ut och vrålade åt oss att komma fram till disken och så sa han att han skulle ringa polisen och allt. Omg! Hallå? EN godis, de får man väl göra överallt? Man borde ju faktiskt få kolla om godiset som man köper är bra och går att äta, precis som man får prova kläder, skor och smink. Shit, jag säger då de. Handla aldrigGodisland på väster i Örebro, ägaren är en psykopat som har fel i huvudet och borde skickas tillbaka till sitt jävla irak. USCH på han!
Whatever, who cares? Iaf, efter de gick vi in till centrala Örebro där vi skulle på bolaget och när vi kom fram så skulle tydligen ingen ha nåt? Vi som hade gått så länge. Kilen gick in tillslut iaf och handlade bara för att vi hade gått ända dit, hahah.

Efter de drog vi hem och kikade på film; Skotten i Knutby, Vägen Hem var den första men jag somnade och tillslut så stängde dom av filmen för att den var så värdelös, de säger ju sej självt om hur bra filmen är egentligen? Sen såg vi på Welcome to the Jungle, den var bättre men den var helt sjuk, gör man såna filmer? Kött och blod, folk som blir dödade och uppätna av kannibal stammar. Och dom var inte dirr diskreta med allt dom filmade. Asso den va sick, på riktigt. Ni borde se den!

Nu sitter jag här med b-friend, killarna är på Ica och handlar nåt.

Jag bloggar från b-friends dator så jag har inga bilder, men bilder från festen blev de allt. Dom kommer upp imorn kanske? Aja, nån dag.
Pussciao! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0