Fixat håret och naglarna!

Hejsan hoppsan! Nu har jag fixat håret och naglarna.
Jag gjorde min special silvershampo-inpackning så håret blev verkligen ljust! Dock skiftar de i lite lila på vissa ställen, iaf när de är blött. Menmen, de är smällar man får ta.

Ni ser ju på första bilden hur jag gör , hah! Jag har i asmkt silvershampo i håret så att hela huvudet är aldeles lila. Sen virar jag på aluminiumfolie runt huvudet, bara 1 lager! Och sen blåser jag med hårtorken på högsta värmen. Haha I know, jag är verkligen jätte snäll mot mitt hår ;)
I slutet av denna månade ska jag ju som sagt skaffa löshår, då gäller de att få de lika ljust ockås!





Naglarna fixade jag också, själv såklart.


Nu ska jag och b-friend in till stan för att köpa present till lilla Karin som fyller 2! Grattis älskling <3
Och sen blire solariet. Nån som vet om Meddo på väster i Örebro är bra?
Aja måste kila! Puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0