Försäljning & service

Sitter i skolan på första lektionen, försäljning och service.
Vi pratar om hur man bemöter en kund och service och en massa sånadär saker.

Jag tycker att de är bra. I en vanlig butik, säg Kicks, hur trevliga är dom där egentligen? Dom går runt och ser sura och bitchiga ut, dom ser inte till att kunden får hjälp utan han/hon måste säga till själv, hallå?!
I skolan får vi lära oss hur man bemöter en kund, vad man ska ha för kroppsspråk, de 4 viktigaste sek. när man tar kontakt med en kund. Vi får till och med lära oss hur man ska sätta på en klippkappa på rätt sätt! Vi behövs verkligen! Vi kommer ta alla jobb från dom sura tanterna på Kicks och H&M och se till att shopping blir ännu roligare! HA!

Jag kan säga att jag verkligen är glad över att få den utbildning jag får.
Så de kanske är bäst att hänga med på lektionen så man lär sej nåt? ;)
Tjingeling! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0