God morgon!



God morgon på er! (Jag har inte riktigt bestämt mej än om jag ska skriva över eller under bilden.) Haha!
Jag vaknade för 35 min. sen. Har sminkat mej, klätt på mej (halvt) och fixat håret, inte för att de va nåt att fixa med tanke på att jag kör på min sovar-frisyr :) men de spelar ingen roll för idag ska vi endå lära oss schamponering i skolan. Igår fick vi prova utan vatten, men idag kör vi på riktigt, kmr bli skitkul!

Jag slutar 14:20 idag, gud va skönt! Då kommer b-friend och möter mej vid skolan och sen ska vi på Ica och handla lite. Oj vilken sambo-grej att handla tsm om man tänker efter, haha ;) Men jag är ju faktiskt sambo nu för tiden :)

Nej nu måste jag äta lite frukost, men jag skriver mer i skolan. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0