God morning gorgeous.

God morgon! Har just fixat klart mig, inte så mkt att göra eftersom att jag är osminkad idag. Linda ska ju fixa och dona med mej idag eftersom att hon är min stylist på gymnasiemässan på tisdag (:
Första dagen i skolan på över en veckan, jag har ju varit sjuk men nu mår jag mycket bättre!
Idag äre fest också, gud va kul! Hoppas alla fattar att de är fest bara för att jag fyller år ;) Niki kommer ju ända från Skövde hit för min skull idag! FYFAN va kul! :D Det här kommer bli en toppendag!



Kanske ska börja köra på den naturliga looken? ;) haha no way.

Kommentarer
Postat av: Niki

Så jäkla kul!

Fatta att jag och Elli är himla peppade :D !

Äntligen träffas vii <3

2009-09-25 @ 07:41:42
Postat av: Felicia

Ja eller hur! Jo de kan jag förstå ;) Jag längtar ihjäl mej även fast de bara är några timmar kvar! Jag kommer till kl 5 och sliter av er av tåget ;D Ja äntligen <3

2009-09-25 @ 11:34:48
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0